torstai 11. heinäkuuta 2013

Babypeiton alku


Sain tässä kunnian ryhtyä kummitädiksi pienelle vauvelille.
Enkä tiedä kuka on eniten innoissaan: itse perhe, minä vai itse vauveli vatsassa.
Ehkä me kaikki tavallamme. Minulla ainakin kädet syyhyää että pääsisin tekemään vauvelille jo kaiken valmiiksi omalta osaltani. Kummina oleminen on kunnia-asia, ainakin minulle. :>

Novitan Pikkusiskoa ja Baby Ullia. Ei löytynyt keltaista Pikkusiskosta joten piti keksiä jotakin.

Vanha kunnon neliö, mutta ei tämä tähän jää. Tarjolla on yksi pikku twist, mutta siitä sitten myöhemmin. :)

 Mutta se twist ei liity mitenkään tähän kissaan. Kissa tuli ihmettelemään mitä minä touhuan, ja noh... Minä vuorostani ihmettelen edelleen että mitähän se mahtaa touhuta.


Lisää sitten myöhemmin. :)
Ciao!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti